استودیو NetherRealm روی عنوانی شبیه سوپر اسمش بروز کار می‌کند

گردهمایی گندالف، بتمن، تام و جری، مدمکس، شگی و هری پاتر

استودیو NetherRealm روی عنوانی شبیه سوپر اسمش بروز کار می‌کند

استودیو NetherRealm چند وقتی است که در سکوت کامل خبری به فعالیت خود ادامه می‌دهد، اما اکنون اطلاعاتی از پروژه بعدی آن‌ها در اختیار ما قرار دارد.

پشتیبانی از Mortal Kombat 11 به پایان رسیده و از آنجایی Injustice 2 با یک کلیف‌هنگر به پایان رسید، طرفداران انتظار دارند که سومین نسخه از Injustice در دست ساخت باشد. با این وجود اکنون شایعه‌ای منتشر شده که خبر از پروژه‌ای کاملا متفاوت می‌دهد.

لیکری به نام hugeleakeractually اطلاعاتی به دست آورده که نشان می‌دهد استودیو NetherRealm روی یک بازی مولتی ورس و چند جهانی شبیه Super Smash Bros کار می‌‌کند. این بازی پلتفرمر مبارزه‌ای شامل شخصیت‌های از تعداد زیادی فرانچایز و کارتون متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال می‌توانید انتظار شخصیت‌هایی مثل گندالف از ارباب حلقه‌ها و فرد فلینت‌استون از کارتون Flintstones را داشته باشد. این لیکر از منابع خود نام نبرده تا از حریم خصوصی آن‌ها محافظت کند.

بازی جدید استودیو NetherRealm

hugeleakeractually باور دارد که استودیو با کنار گذاشتن موقت Mortal Kombat و Injustice، قصد توسعه عنوانی شبیه به Nickeloden All-Star Brawl یا بازی کلاسیک Marvel Vs. Capcom را دارد. حضور شخصیت‌هایی مثل بتمن، تام و جری، جانی براوو، مدمکس و شگی نیز در این بازی تایید شده‌اند. نکته جالب این است که استودیو NetherRealm ایده ساخت این بازی مولتی ورس پلتفرمر-فایتینگ را از یک میم گرفته که شگی از کارتون اسکوبی دو را وارد دنیای مورتال کامبت کرده بود.

hugeleakeractually ادعا می‌کند که کمپانی برادران وارنر نیز از این ایده استقبال کرده است و موافق کراس‌اوورهای بیشتری بین دارایی‌های خودش است. از این رو فیلم Space Jam 2 با بازی لبران جیمز نیز خیلی روی این موضوع تمرکز داشت. NetherRealm در حال تلاش است تا هری پاتر و ران ویسلی را نیز به این بازی اضافه کند.

دیدگاهتان را بنویسید