اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Warzone 2 لو رفت

تجربه‌ای شبیه به بتل رویال Black Ops 4

اطلاعات جدیدی از بازی Call of Duty: Warzone 2 لو رفت

چند ماه پیش اکتیویژن به صورت رسمی ساخت بازی کالاف دیوتی وارزون 2 (Call of Duty: Warzone 2) را تایید کرد و اکنون اطلاعات جدیدی از دنباله وارزون لو رفته است.

بنابر ویدئویی که NerosCinema منتشر کرده، Call of Duty: Warzone 2 قرار است شبیه مد بتل رویال Call of Duty: Black Ops 4 باشد. تام هندرسون هم به صورت جداگانه این اطلاعات را تایید کرده است. بلک‌‌اوت (Blackout) نسبت به وارزون حس و حال آرکید مانند داشت ولی با استقبال چندان خوبی روبرو نشد. وارزون 2 همچنین از هوش مصنوعی در سنگرها استفاده می‌کند و بازیکنان وظیفه آزادسازی این سنگرها را برعهده دارند.

بازیکنان یک کوله پشتی نیز برای مدیریت لوت‌های خود خواهند داشت که با استفاده از آن می‌توانند به قابلیت‌ها، آیتم‌ها و ابزار بیشتری دسترس پیدا کنند. NerosCinema همچنین اشاره کرد که نقشه Highrise از نسخه اصلی Call of Duty: Modern Warfare 2 بخشی از نقشه وارزون 2 خواهد بود.

بازی وارزون 2 (Call of Duty: Warzone 2)

استودیو اینفینیتی وارد برای ساخت این دنباله از یک موتور جدید استفاده می‌کند و بازی قرار نیست برای کنسول‌های نسل هشتمیِ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. همچنین یک افشاگر دیگر در گذشته گفته بود که وارزون 2 در بیابان آتاکاما در آمریکای جنوبی جریان خواهد داشت. چند روز پیش از بازی موبایلی وارزون با اسم رمز Project Aurora رونمایی شد.

دیدگاهتان را بنویسید