بازی Final Fantasy 16 احتمالا در رویداد جدید State of Play حضور دارد

لو رفتن احتمالی لیست تمامی بازی‌های حاضر

بازی Final Fantasy 16 احتمالا در رویداد جدید State of Play حضور دارد

دیروز از این برای شما گفتیم که سونی قصد برگزاری رویداد State of Play جدیدی دارد و به نظر می‌رسد که بازی Final Fantasy 16 در آن حضور خواهد داشت.

این مراسم در تاریخ ۲۷ اکتبر (چهارشنبه ۵ آبان) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد برگزار شده و روی بازی‌های ترد پارتی برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 تمرکز دارد. این مراسم تنها 20 دقیقه طول خواهد کشید، اما ممکن است چند بازی جدید در آن معرفی شود. یکی از کاربران انجمن ResetEra با نام Angie اعلام کرده که در انجمن Final Fantasy 16 متوجه نکته خاصی شده است.

به نظر می‌رسد که به تازگی یک صفحه رسمی از Final Fantasy 16 در فهرست گسترده‌ پروفایل‌های پلی‌ استیشن منتشر شده است. در ابتدا این صفحه ناقص بود و با وجود اینکه پس از مدتی به صورت کامل در دسترس قرار گرفت، اطلاعات جدیدی در آن وجود نداشت. با این وجود طرفداران فاینال فانتزی باور دارند که این موضوع می‌تواند به حضور در مراسم State of Play جدید پلی استیشن ربط داشته باشد.

Angie سپس به بررسی پروفایل‌های دیگر بازی‌ها پرداخت و متوجه شده که بازی‌های دیگری نیز در سایت پلی استیشن ثبت شده‌اند. این عناوین شامل Gotham Knights، بازی موزیکال و جهان بازِ Tchia، آنتولوژی Dark Pictures و The Lord of the Rings: Gollum می‌شود. بازی Voice of Cards هم پیش از این در سایت پلی استیشن پروفایل داشت که به تازگی به روزرسانی شده است.

بازی Final Fantasy 16 در

حضور این بازی‌ها در رویداد State of Play چندان تعجب برانگیز نیست. اول از همه باید به Tchia اشاره کنیم که قبلا هم در مراسم‌های سونی حضور داشته است. سونی با کمپانی‌های باندای نامکو، برادران وارنر و اسکوئر انیکس نیز رابطه خوبی دارد. از طرف دیگر از آنجایی که گیم‌پلی Gotham Knights در مراسم دی‌سی فندام نمایش داده نشد، این فرصت مناسبی برای نمایش تریلر جدیدی و رونمایی از تاریخ انتشار بازی است. Final Fantasy 16 هم توسط استودیو ترد پارتی اسکوئر انیکس به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست ساخت قرار دارد.

رویداد جدید State of Play پلی استیشن در تاریخ ۲۷ اکتبر (چهارشنبه ۵ آبان) ساعت ۰۰:۳۰ بامداد از طریق صفحه یوتیوب و توییچ پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید