با استادیوم‌های جدید FIFA 22 آشنا شوید

۶ تیم باشگاهی صاحب‌خانه می‌شوند

۶ استادیوم جدید به FIFA 22 اضافه شده‌اند که البته برای یکی از آن‌ها باید تا آپدیت اوایل سال ۲۰۲۲ صبر کنید؛ همانند تاخیری که در ارائه استادیوم United’s Elland Road در FIFA 21 رخ داد، استادیوم خانگی Brentford که به تازگی وارد لیگ برتر انگلیس شده نیز کمی دیرتر از سایر ورزشگاه‌های جدید به FIFA 22 افزوده می‌گردد. اما خیال طرفداران بنفیکا، پورتو، کادیز، رئال سوسیداد و آرمینیا بیلفلد راحت باشد که استادیوم‌های خانگی آن‌ها با جزئیات کامل به FIFA 22 اضافه شده است.

Estadio da Luz (بنفیکا)


پس از آن که FIFA در سال ۲۰۲۰ لایسنس کامل بنفیکا را خریداری نمود، انتظار می‌رفت ورزشگاه اختصاصی این تیم هرچه سریع‌تر به بازی اضافه شود و جای تعجب دارد چرا یکی از زیباترین استادیوم‌های دنیای فوتبال که با ظرفیت ۶۴۶۴۲ نفر میزبان فینال یورو ۲۰۰۴ بود، اینقدر دیر به FIFA افزوده شده است.

Brentford Community Stadium (برنت فورد)


سری FIFA از نسخه ۱۵ متعهد شد تمامی استادیوم‌های تیم‌های حاضر در لیگ برتر انگلیس را به بازی بیفزاید اما بدلیل محدودیت‌های تردد در سال گذشته نتوانست اسکن این ورزشگاه را تکمیل نماید. این استادیوم در سال ۲۰۲۰ بازسازی شد و اکنون ۱۷۲۵۰ نفر گنجایش دارد.

Estadio do Dragao (پورتو)


این استادیوم زیبا قرار است دومین ورزشگاه باشگاه‌های لیگ پرتغال در FIFA 22 باشد. استادیوم اختصاصی پورتو در سال ۲۰۰۳ و به منظور میزبانی بازی‌های یورو ۲۰۰۴ تکمیل شد و همچنین میزبان فینال یوفا ۲۰۱۹ و فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱ بود. همچنین رولینگ استون، کولد پلی، وان دایرکشن و گروه‌های موسیقی زیادی در این استادیوم اقدام به برگزاری کنسرت نموده‌اند.

Reale Arena (رئال سوسیداد)


این ورزشگاه که در سال ۱۹۹۳ به عنوان استادیوم آنوئتا افتتاح شد، سومین استادیوم اختصاصی رئال سوسیداد در گذر زمان است. در سال ۲۰۱۷ برنامه‌ای ده ساله برای بازسازی و تکمیل آن آغاز شد که همراه با حذف پیست دومیدانی و افزایش گنجایش به ۴۰۰۰۰ نفر بود و در نتیجه، دنیای فوتبال از فصل ۲۱-۲۰۲۰ رنگ و بوی تازه‌ای از این استادیوم فوق‌العاده دیده است.

SchucoArena (آرمینیا بیلفلد)


سری FIFA تمایل دارد هر فصل، استادیوم اقلا یک باشگاه آلمانی را به جمع تیم‌های خود بیفزاید و قرعه FIFA 22 به نام ورزشگاه خانگی آرمینیا بیلفلد افتاده است که در آخرین بازی فصل پیش توانست خود را در بوندس لیگا حفظ کند. ورزشگاه اختصاصی آرمینیا بیلفلد هم اکنون ۲۶۵۱۵ نفر گنجایش دارد.

Estadio Nuevo Mirandilla (کادیز)


همانند باشگاه‌های آلمانی، FIFA تقریبا هر سال استادیوم یک باشگاه اسپانیایی را نیز به لیست خود اضافه می‌کند و پس از گرانادا و مایورکا، در FIFA 22 شاهد استادیوم خانگی کادیز هستیم که گنجایش ۲۰۷۲۴ نفر را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید