تاریخ انتشار نیمه دوم فصل ۴ انیمه Attack On Titan با انتشار یک تریلر مشخص شد

انتظارها بالاخره دارد به پایان می‌رسد

ماپا (MAPPA) بالاخره با انتشار یک تیزر تریلر جدید از تاریخ دقیق پخش دومین بخش از فصل ۴ انیمه Attack On Titan (اتک آن تایتان) رونمایی کرد. بخش اول فصل ۴ جایی در ماه دسامبر سال گذشته منتشر شد و بخش دوم قرار است روز ۹ جولای ۲۰۲۲ (۱۹ دی ماه ۱۴۰۰) پخش شود.

همان‌طور که در جریان هستید اتک آن تایتان یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین انیمه‌های جهان است که تا پایان مسیر خود فاصله چندانی ندارد. نخستین فصل این انیمه سال ۲۰۱۳ با ۲۵ اپیزود کار خود را آغاز نمود. و از آن زمان این انیمه به یک پدیده خارق‌العاده و تاثیرگذار در دنیا تبدیل شده است.

بخش ۲ فصل ۴ انیمه Attack On Titan

استودیو WIT با ساخت سه فصل ابتدایی این انیمه واقعا عملکرد خوبی داشت و نهایتا ساخت فصل چهارم به دست MAPPA سپرده شد. نیمه نخست فصل ۴ که بدون شک طوفانی و محسورکننده بوده و حالا باید دید فینال اتک آن تایتان به کجا خواهد رسید.

در تیزر تریلر جدیدی که به اشتراک گذاشته شده ما شاهد تلفیقی از صحنه‌های تکراری از ایپزودها و تیزرهای گذشته به همراه برخی صحنه‌های جدید از نبرد میان ارن (اتک تایتان) و راینر (آرمور تایتان) هستیم. همچنین در یک بخش خیلی کوتاه ما کاپیتان لیوای را می‌بینیم که حسابی زخمی شده.

شما هم برای ادامه فصل ۴ انیمه Attack On Titan هیجان‌زده هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید