تاریخ عرضه بازی Dying Light 2 با انتشار تریلر جدید مشخص شد

بامداد روز جمعه با اخبار بسیار خوشحال کننده‌ای برای گیمرها همراه بوده و اکنون استودیو تکلند با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی Dying Light 2 رونمایی کرده است.

در Dying Light 2 بازیکنان کنترل شخصیت ایدن کالدول (Aiden Caldwell) را برعهده دارند که به دنبال یکی از اقوام خود به شهر آمده است. او در مسیر خود با نایت رانرها (Night Runners) روبه می‌شود که بنابر انتخاب بازیکن می‌توانند دوست یا دشمن باشند.

سه گروه اصلی شهر بازی Dying Light 2 را کنترل می‌کنند: بازماندگان (Survivors) که مناطق امن را می‌سازند، حافظین صلح (Peacekeepers) که بی رحمانه قانون و نظم را در شهر حفظ می‌کنند و خائنین (Renegades) که به دنبال کنترل شهر هستند. شما با کمک کردن یا حمله کردن به هر کدام از این گروه‌ها، تغییراتی اساسی در شهر ایجاد خواهید کرد. از طرف دیگر راهزنان و جنایتکاران نیز در جهان بازی وجود دارند که نمی‌توان با آن‌ها مذاکره کرد.

با شروع شب اما همه چیز فرق خواهد کرد و این بار با دشمنان جدیدتر و ترسناک‌تری طرف هستید. با گذشته ۱۵ سال ویروس جهش پیدا کرده و خطرناک‌تر شده است. از طرف دیگر در شب شما فرصت نفوذ به لانه این موجودات و پیدا کردن لوت‌های بسیار خوبی را خواهید داشت. همچنین به نظر می‌رسد که استودیو تکلند سیستم مبارزات بازی را بهبود بخشیده و بخش پارکور نیز روان‌تر شده است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را از اینجا تماشا کنید.

بازی Dying Light 2

بازی اول Dying Light یک تجربه شگفت‌انگیز و منحصر به فرد بود که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد. با این حال Dying Light 2 قرار است حتی پایش را فراتر بگذارد و تغییراتی بنیادی در هسته گیم‌پلی و دنیای بازی ایجاد نماید. با این وجود شما برای درک داستان Dying Light 2 نیازی به تجربه بازی اول ندارید و همانطور که گفتیم ۱۵ سال اختلاف بین این دو نسخه وجود داشته باشد. 

چند ماه پیش گزارشات مختلفی به این اشاره داشتند که مشکلاتی در روند توسعه بازی ایجاد شده و استودیو تکلند اوضاع خوبی ندارد. به نظر می‌رسد که مدیران تکلند با بازخوردهای بسیار سخت‌گیرانه خود یک محیط کاری نامناسب ایجاد کرده‌اند. به همین خاطر این احتمال وجود دارد که استودیو نتواند به وعده‌های خود برای Dying Light 2 عمل کند. سال گذشته خیلی از اعضای اصلی تیم سازنده بازی مجبور به ترک استودیو شدند.

بازی Dying Light 2 سال 7 دسامبر (۱۶ آذر) برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید