تام هالند: فیلم Spider-Man: No Way Home مثل پایان یک فرانچایز است

شرایط در آینده بسیار متفاوت خواهد بود

تام هالند: فیلم Spider-Man: No Way Home مثل پایان یک فرانچایز است

تام هالند در صحبت‌های اخیرش درباره فیلم جدید مرد عنکبوتی صحبت کرد و Spider-Man: No Way Home را به نوعی پایان این فرانچایز خواند. او می‌گوید و جان واتس [کارگردان فیلم] هنگام کار کردن روی فیلم جدید مرد عنکبوتی نسبت به همکاری‌های پیشین، اوقات خوش‌تری داشتند، زیرا پس از تجربه دو فیلم مرد عنکبوتی اکنون حس اعتماد به‌نفس بیشتری دارند.

هالند در گفت و گو با وب‌سایت EW درباره سومین فیلمش در دنیای سینمایی مارول صحبت کرد و گفت با فیلم Spider-Man: No Way Home طوری برخورد شده که انگار پایان یک سه‌گانه است. هالند که نخسین بار در فیلم Captain America: Civil War به عنوان پیتر پارکر/ مرد عنکبوتی ظاهر شد، اعتقاد دارد که در دو فیلم اول مرد عنکبوتی، یعنی Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home او و جان واتس برنامه خاصی برای آینده و اتفاقات کلی دنیای مرد عنکبوتی نداشتند. هالند اضافه کرد:

بیایید اینطور بگوییم که همه ما با No Way Home مانند پایان یک فرانچایز رفتار کردیم. من فکر می‌کنم اگر به‌ اندازه کافی خوش‌شانس باشیم و بتوانیم بار دیگر با این شخصیت‌ها روبه‌رو شویم، بدون شک یک نسخه بسیار متفاوت از آن‌ها را خواهیم دید. دیگر خبری از سه‌گانه Homecoming نیست. ما کمی به مرد عنکبوتی زمان می‌دهیم و سعی می‌کنیم چیز متفاوتی را خلق کنیم که حال و هوای این فیلم‌ها را را به طور کلی تغییر دهد. نمی‌دانم اصلا این اتفاق [ساخت فیلم‌های بعدی] می‌افتد یا خیر، اما اکنون همه ما فکر می‌کنیم No Way Home پایان راه است.

تام هالند در فیلم Spider-Man: No Way Home

تام هالند درباره روزهای آخر فیلم‌برداری در کنار بازیگرانی مانند زندیا و جیکوب باتالون بسیار احساساتی شد و درباره آن این‌گونه صحبت کرد:

الان حدود ۵ سال است که ما در حال ساخت این فیلم‌ها هستیم. هر سه تای ما رابطه عالی و شگفت‌انگیزی داشتیم و تمام قدم‌ها را باهم برداشتیم. در تک تک فیلم‌‌ها با هم بودیم و تمام تورهای مطبوعاتی را باهم گذراندیم. بنابراین حین ضبط آخرین صحنه‌های No Way Home نمی‌دانستیم این آخرین باری است که با هم کار می‌کنیم یا نه… واقعا غم‌انگیز و در عین حال هیجان‌انگیز بود، زیرا همه ما در حال ورود به مرحله بعدی حرفه خود هستیم. پس به اشتراک گذاشتن این لحظه با آن‌ها، شاید بهترین روزی بود که سر صحنه داشتم. فکر نمی‌کنم هیچ‌گاه مثل آن‌ موقع گریه کرده باشم.

تام هالند همچنین در مصاحبه‌ای گفته بود No Way Home آخرین فیلم در قرارداد او و مارول است، اما خیلی سریع اضافه کرد که اگر از او درخواست شود، در یک چشم به‌هم زدن باز می‌گردد.

در اخبار پیشین شایعات بسیاری درباره حضور دو مرد عنکبوتی دیگر، یعنی اندرو گارفیلد و توبی مگوایر و همچنین اما استون، منتشر شده که تا این لحظه برخی‌ها آن را تکذیب و بعضی نیز تایید کرده‌‌اند. علاوه بر آن گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر کراس‌اوور ونوم و Spider-Man: No Way Home وجود دارد و می‌توان انتظار رویایی این دو شخصیت‌ را در آینده داشت. هرچه که باشد، طرفداران بی‌صبرانه منتظر اخبار و به‌روزرسانی‌های جدید از این فیلم هستند.

فیلم سینمایی Spider-Man: No Way Home در تاریخ ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۲۶ آذر ماه) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید