تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City منتشر شد

به راکون سیتی خوش آمدید

شاید خیلی‌ها چشم انتظار فیلم جدید رزیدنت اویل نباشند، اما سونی به تازگی پوستر و تریلر جدیدی از Resident Evil: Welcome to Raccoon City منتشر کرده است.

سونی چند هفته پیش اولین تریلر از Resident Evil: Welcome to Raccoon City را منتشر کرد که شخصیت‌های کریس، لیان، جیل و کلر را به ما نشان می‌داد. تریلر جدید روی حس وینتج و نوستالژی فیلم تمرکز دارد و یوهانس روبرت (Johannes Robert)، کارگردان فیلم رزیدنت اویل، ادعا می‌کند که اثر او به بازی‌های این فرانچایز وفادار است.

همچنین سونی به صورت رسمی از پوستر فیلم جدید رزیدنت اویل نیز رونمایی کرده است و ما روی آن‌ کایا اسکودلاریو (Kaya Scodelario) در نقش کلر ردفیلد، هانا جان کامن (Hannah John-Kamen) در نقش جیل، رابی آمل (Robbie Amell) در نقش کریس ردفیلد، تام هاپر (Tom Hopper) در نقش آلبرت وسکر و اون جوکیا (Avan Jogia) در نقش لیان اس کندی را می‌بینیم.

فیلم رزیدنت اویل

کار سری فیلم‌های قبلی رزیدنت اویل با بازی میلا یوویچ (Milla Jovovich) به پایان رسیده و به همین خاطر کپکام تصمیم به ریبوت این سری گرفت. این فیلم قرار بود ماه‌ها پیش اکران شود، اما چندین بار تاخیر خورده است. داستان در راکون سیتی در سال ۱۹۹۸ روایت می‌شود و یک فیلم‌نامه جدید و اورجینال خواهد داشت. با توجه به حضور تمامی شخصیت‌های اصلی سری، به نظر می‌رسد ما شاهد تلفیق داستان نسخه اول و دوم بازی باشیم.

فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City تاریخ ۲۴ نوامبر (۳ آذر ماه) اکران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید