تصاویر جدید سریال Last of Us بازیگر نقش جوئل را نشان می‌دهد

به همراه نگاهی وسیع‌تر به طراحی دنیای سریال

تصاویر جدید سریال Last of Us بازیگر نقش جوئل را نشان می‌دهد

سریال The Last of Us (لست آو آس) هم‌اکنون در حال فیلمبرداری است و تصاویر جدید منتشر شده از آن ستاره مندلورین (پدرو پاسکال) – در نقش جوئل – را نشان می‌دهد. پاسکال در این تصویر لباس شخصیت جوئل را به تن دارد که در حال وارد شدن به مرکز شهر ادمونتون است؛ شهری که در حقیقت به منطقه بازی در بوستون اشاره دارد.

سریال The Last of Us

در چند روز گذشته، عکس‌های بیشتری از سریال در فضای مجازی منتشر شده که مناطق آخرالزمانی آن را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به بازی دارد. ماه گذشته، ناتی داگ اولین تصویر رسمی از سریال را منتشر کرد که در آن شاهد شخصیت‌های الی (با بازی بلا رمزی) و جوئل بودیم. در ادامه می‌توانید برخی از این تصاویر را تماشا کنید (روی تصاویر کلیک کنید):

نیل دراکمن، کارگردان بازی The Last‌ of‌ Us و رییس استودیو ناتی داگ، به عنوان نویسنده در این سریال همکاری می‌کند و قرار است کارگردانی یکی از قسمت‌ها را هم برعهده داشته باشد. دامیان پتی، رئیس اتحادیه هنری کانادا اخیرا فاش کرد:

سریال The Last of Us که این هفته عکاسی خود را آغاز می‌کند در واقع مانند یک هیولا است. پنج کارگردان هنری دارد و از ارتش صدها تکنسین استفاده می‌کند. آماده‌سازی سریال ۶ ماه طول کشیده و ۱۲ ماه هم برای فیلمبرداری در آلبرتای کانادا خواهد داشت.

اولین فصل سریال The‌ Last‌ of Us احتمالا ۱۰ قسمت دارد، اما هنوز تاریخی برای پخش آن اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید