تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس به ۵۰ میلیون نفر نزدیک شد

احتمال رقابت داغ سرویس‌های بازی در تعطیلات زمستان

تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس به ۵۰ میلیون نفر نزدیک شد

تعداد مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس سونی به ۵۰ میلیون نفر نزدیک شده است اما هنوز مشخص نیست که بتواند از این نقطه عطف عبور کند.

مشترکان سرویس پلی استیشن پلاس چندین امتیاز به دست خواهند آورد، اما بزرگترین و مهم‌ترین امتیاز این سرویس این است که می‌توانند در هر ماه به مجموعه جدیدی از چندین بازی رایگان دست پیدا کنند. به نظر می‌رسد این قابلیت پلی استیشن در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی در بین بازیکنان دست پیدا کرده که تعداد مشترکان آن رشد بسیار خوبی داشته است.

هرچند تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس در گذشته نیز احتمالا به دلیل تضاد این سرویس با سایر سرویس‌های اشتراک بازی‌های رایگان کاهش یافته، اما از ژوئیه تا سپتامبر ۲۰۲۱ رشد خود را حفظ کرده است. اکنون سونی در مجموع به آمار ۴۷.۲ میلیون مشترک فعال رسیده است و به سرعت در حال نزدیک شدن به نقطه عطف ۵۰ میلیونی است.

پلی استیشن پلاس

همچنین این بیشترین میزان عنوان شده برای تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس محسوب نمی‌شود، زیرا در ژانویه تا مارس ۲۰۲۱ تعداد مشترکان این سرویس به ۴۷.۶ میلیون نفر رسیده بود، اما اکنون با توجه به اینکه پلی استیشن چندین سرویس اشتراکی مختلف را ارائه می‌کند، آمار قابل توجهی است.

با این وجود، هنوز مشخص نیست که تعداد مشترکین پلی استیشن پلاس چه زمانی به ۵۰ میلیون نفر خواهد رسید و همچنین به طور قطعی نمی‌توان گفت چنین اتفاقی رخ خواهد داد.

هرچند شرایط همه‌گیری اخیر بسیار غیرقابل پیش‌بینی بوده، اما طبق وضعیت فعلی، می‌توان گفت بسیاری از گیمرها احتمالا تا یک سال دیگر نیز فعالیت‌های خانگی خود را حفظ کنند که این امر می‌تواند منجر به افزایش قابل توجه مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس شود.

چندین عنوان چند نفره مهم نیز در آینده منتشر خواهند شد که می‌توانند در این مسئله تاثیرگذار باشند. از جمله Call of Duty: Vanguard که اخیرا مشخص شده بود به همراه محتوای انحصاری برای پلی استیشن منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید