جزئیات آپدیت 6.66 بازی Doom Eternal مشخص شد

Horde Mode در راه بازی

تقریبا یک سال و نیم از انتشار Doom Eternal می‌گذرد، اما پشتیبانی اید سافتور از این عنوان همچنان ادامه دارد.

طی رویداد QuakeCon، اید سافتور جزئیات بیشتری از به‌روزرسانی بزرگ بعدی Doom Eternal به نام آپدیت 6.66 به اشتراک گذاشت. مهم‌ترین چیزی که این به‌روزرسانی به همراه دارد، حالت جدیدی به نام Horde Mode است. بازی ابتدا قرار بود شامل ویژگی Invasion شود، با بازیکنان بتوانند در قالب یکی از دشمنان بازی به یک بازیکن دیگر حمله کنند. اما این ویژگی مدت‌ها عقب افتاد و در نهایت اید سافتور چند وقت پیش اعلام کرد که توسعه این حالت متوقف شده است. حالا هورد مود جایگزین آن حالت شده است، که بازیکن را در مقابل امواج بی‌پایانی از دشمنان قرار می‌دهد.

6.66 ویژگی‌های دیگری هم با خود به همراه خواهد داشت. حالت چندنفره Battlemode قرار است از چند نظر تغییر پیدا کند، از جمله یک سیستم مچ‌میکینگ بهبودیافته که تعداد پیروزی‌های پشت سر هم بازیکنان را در نظر می‌گیرد، و همچنین یک مپ جدید به نام Stronghold. همچنین دو Master Level جدید برای دو مرحله World Spear و Mars Core در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود که 6.66 در پاییز پیش رو از راه برسد.

Doom Eternal طی یک سال بعد از انتشار خود یک نسخه مخصوص کنسول‌های جدید، پشتیبانی از رهگیری پرتو، و دو بسته الحاقی پولی به نام The Ancient Gods دریافت کرد که داستان بازی را به پایان می‌رساندند. همچنین پورت نینتندو سوییچ بازی هم پس از ماه‌ها تاخیر بالاخره منتشر شد. بخش دوم The Ancient Gods به زودی برای این نسخه از بازی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید