دانلود فیلم “مرد آزاد 2021 Free Guy” با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا + پخش آنلاین

عوامل: تایکا وایتیتی، جودی کومر، جو

خلاصه داستان:

در این فیلم رایان رینولدز در نقش یک متصدی بانک ایفای نقش می‌کند که متوجه می‌شود در واقع یک شخصیت غیرقابل‌بازی در یک بازی ویدیوئی جهان باز است و قهرمان داستان می‌شود و سعی می‌کند دوستان خود را از حذف توسط سازنده بازی نجات دهد.

دانلود رایگان با زیرنویس چسبیده + پخش آنلاین:

خلاصه نظر منتقدان:

کارلوس اگویلار – The Warp ( امتیاز 7.5 از 10 )

«مرد آزاد» که کمتر از انجه نشان داده می‌شود خلاقانه است، به عنوان یک فیلم پرفروش تابستانی شناخته می شود و چیزی که ملایماً قانع کننده است برای گفتن دارد. مطمئناً در کاوش در مورد جالب ترین ایده های خود ، دقیق ترین و اساسی ترین نیست ، اما با این وجود لذت بخش است


در ژانری که خودآگاهی یهویی به یک موضوع استاندارد تبدیل شده است ، ممکن است آزاد به صورت مانیک و توخالی ظاهر شود. عوض ، با داشتن قلب خوش می‌گذراند
 .
ربرت دنیلز – The Playlist ( 7.5 از 10 )
این ماجراجویی حماسی و خشنودکننده ، یکی از بامزه ترین فیلم های سال ، برای سرگرم کننده بودن لازم نیست به اندازه “نمایش ترومن” یا “خرابکاری رالف” خوب باشد. فقط باید از نظر احساسی احساس واقعی بودن کرد ، همانطور که گای خودش را واقعی می داند. در این زمینه ، “مرد آزاد ” برنده است.
کلینت ورثینگتون – Consequence ( امتیاز 7.5 از 10 )
اما نکته ای شگفت انگیز در مورد رویکر ان سازندگی فیلم های پرفروش و ستاره رایان رینولدز وجود دارد. این یکبار یک ریف ددپول و کاملاً عکس آن است ، یک فیلم بازی ویدئویی خشونت آمیز که در مورد چگونگی مبارزه جواب نمی دهد. و علاوه بر این ، به آن آرمانهای بلند متعهد می شود و یک داستان عاشقانه کوچک شیرین را در ضرب وشتم اضافی CG یک فیلم اکشن و ماجراجویی رایان رینولدز بیان می کند.
کریستی پاکچو – IGN ( امتیاز 7 از 10 )
«مرد آزاد» فیلمی را ارائه می دهد که بسیار سرگرم کننده است ، پر از اکشن های گونزو ، شوخی های احمقانه ، قدرت ستاره ها ، ایده های بزرگ و مقدار زیادی تخم مرغ عید پاک برای دوستداران فیلم و بازی های ویدئویی. با این حال ، در نیمه دوم خود ، این سفر شاد از طریق یک جستجوی جانبی از خط خارج می شود و از تنظیمات بالقوه کوتاه تر است.

نقد و بررسی فیلم به قلم

نشریه reelviews

نمره 5.5 از 10

طنز کمدی از گیم و یک فیلم کمدی عاشقانه نامتعارف، <<مرد آزاد>> دوستانه و سرگرم کننده، اگر یک کمی بیش از حد طولانی (یک مشکل متاسفانه رایج در میان فیلم بزرگ بودجه ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰) است. وقتی صحبت از عناصر “عمیق تر” فیلم می شود ، به ویژه در مورد نحوه برخورد با هوش مصنوعی و پتانسیل دستیابی به هوش رایانه ، این رویکرد به طور قابل توجهی بیشتر مصنوعی است تا هوشمند.<<مرد آزاد>>با کنار هم قرار دادن عناصر <<نمایش ترومن>>, <<بازیکن شماره یک آماده>>, <<روز گراندهاگ>> و (به ویژه) فیلم <<لگو>>، از فرضی استفاده می کند که در خطر استفاده بیش از حد قرار دارد ، اما به اندازه کافی از این ایده لذت می برد که بیننده هم بتواند بلاخره از آن لذت ببرد(حداقل برای مدتی).
<<مرد آزاد>> در دو واقعیت اتفاق می افتد. اولین مورد در نمای مجازی جهان ما است ، جایی که ما با معماران بازی <<میلی>> (جودی کامر) و <<کیز>> (جو کیری) ملاقات می کنیم. هوش مصنوعی آنها توسط سونامی گیمز <<آنتوان موگول>> (تائیکا وایتیتی) بازی به سرقت رفت. او آن‌ را در کد بازی محبوب “شهر آزاد” که او منتشر کرد ، دفن کرد. کیس در حال حاضر مشغول حقوق و دستمزد خود است در حالی که میلی در حال نوشتن شکایت نامه است. در همین حال ، در داخل بازی ، NPC های <<گای>> (رایان رینولدز) و <<بادی>> (لیل ری هویری) به کارهای روزانه خود می پردازند. هر دوی آنها در بانکی در فری سیتی (<<گای>> به عنوان فروشنده و <<بادی>> به عنوان نگهبان) کار می کنند ، جایی که روزهای آنها یکسان است. با این حال ، شرایط برای گای تغییر می کند ، وقتی او با نگاهی به دختر مولوتف ، شخصیت درون بازی میلی ، تصمیم می گیرد که به او علاقه دارد است. به منظور تحت تأثیر قرار دادن او ، او شروع به رهایی از برنامه های خود می کند – چیزی که کیز را هیجان زده می کند وقتی می فهمد که هوش مصنوعی آنها گام بعدی در تکامل را برداشته است. میلی وقتی می فهمد که مشتی 1 و 0 را بوسیده است هیجان زده نمی شود.
کارگردان <<شان‌ لوی>> (که رزومه بی انگیزه اش در صفحه نمایش بزرگ شامل مواردی مانند بازسازی <<پلنگ صورتی>> و <<شب در موزه>> است) در 2/3 بخش اول لحن شادابی دارد و صحنه های اکشن CGI وی عمدا بی بند وباری هایی جلف هستند و می‌خواهند بعضی فیلم های ابرقهرمانی را مسخره کنند. که برخی از شوخی های او خیلی ساده هستند و بیش از حد به کلیشه های خرخوان/گیمر یک بازنده ناجور اجتماعی که در خانه مادرش زندگی می کند ، تکیه می کنند. بازیگران مشهور شامل افراد برجسته <<یوتیوب>> ، آثار آوازی از انواع حرفه‌ای ها ، یک غافلگیری شگفت انگیز است. <<مرد آزاد>> همچنین حضوری از مرحوم <<الکس‌ ترباک>> دارد.
فیلم در اواخر مراحل ، هم جنبش سبک و هم انسجام روایی خود را از دست می دهد و فرصتی برای لحظه ای عمیق را به نفع بازی‌ ای مستقیم با یکی از آن سخنرانی های بزرگ و قهرمانانه نادیده می‌گیرد. صحنه های دنیای واقعی با گذر زمان احمقانه تر میشوند و مسئولیت سر‌پا نگه داشتن فیلم را به عهده اکشن <<free world>> میگذارند -چیزی که فقط تا حدی به آن دست می یابد. نبرد بین <<گای>> و <<دود>> سرگرم کننده است اما برای مدتی‌ زیاده از حد طولانی ادامه دارد و کلایمکس بزرگ هیچ معنایی ندارد.
<<رایان رینولد>> به قدری به عنوان یک مرد باهوش‌ ولی خجالت آور کلیشه ای شده است، که که دیگر نمی توان او را جدی گرفت.<<مرد آزاد>> اگر به جای دادن سخنرانی های شهوت انگیز و داستان های رام کام به او، این را قبول می کرد و بیشتر بر نقاط قوت رینولدز تمرکز می کرد ، بهتر از این کار می کرد. <<جودی کامر>> ، همبازی او دارای رزومه تلویزیونی قوی است اما در فیلم های زیادی حضور ندارد.(او مادر ری در فیلم <<خیزش اسکای واکر>> هم بود) ، اما او هم در نقش واقعی و کم رنگش و‌ هم در نقش هیجانی Free world خود راحت است.
اگرچه قسمت هایی از <<مرد آزاد>> به طرز بی نظیری موثر هستند ، و در طول راه خنده های زیبایی نیز به وجود می‌آورد ، اما فیلمنامه تا حدی جنبه های هوش مصنوعی را زیر و رو می کند که فیلم نه تنها گاهی اوقات توهین آمیز به نظر می رسد ، بلکه نمی تواند متوجه شود چگونه می خواهد همه چیز را جمع بندی کند. کاریزمای <<رینولد>> و برخی گاف های خوب همه چیز را برای مدتی کنار هم نگه می دارد اما فیلم در نهایت با وجود فرض امیدوار کننده اش به هدفش نمی‌رسد. الهامات آشکار آن همه بهتر بودند اما ، در زیرگروه رو به رشد فیلم های-در داخل بازی های رایانه ای ، حداقل این پیشرفت نسبت به <<هرج و مرج فضایی میراثی جدید>> بود.

دیدگاهتان را بنویسید