ساخت ریمیک Dead Space توسط کارگردان Assassin’s Creed Valhalla هدایت می‌شود

کارگردانی باتجربه

ساخت ریمیک Dead Space توسط اریک باپتیزات هدایت می‌شود؛ کارگردان سابق Assassin’s Creed Valhalla که اخیرا از یوبیسافت جدا شده بود.

او قبلا خبری را در لینکدین خود به اشتراک گذاشته بود که بعد از ۱۶ سال از یوبیسافت جدا شده و برای کارگردانی یک پروژه معرفی شده به EA Motive پیوسته است. او در آپریل ۲۰۲۱ به این استودیو ملحق شد و حالا می‌دانیم که آن پروژه معرفی نشده چیزی نیست جز ریمیک نسخه اول فرنچایز محبوب Dead Space.

باپتیزات پیش از جدایی از یوبیسافت کارگردانی بازی Assassin’s Creed Valhalla را بر عهده داشت. او حتی قبل از کارگردانی این عنوان نقش بزرگی در بازی‌های اسسینز کرید داشت و به عنوان طراح بازی ارشد روی نسخه‌های Unity ،Origins و Black Flag کار کرده بود. از دیگر سوابق او می‌توان به کار روی بازی‌های James Cameron’s Avater و Shaun White Skateboarding اشاره کرد.

EA Motive در سال ۲۰۱۵ توسط یک یوبیسافتی سابق دیگر، یعنی جید ریموند تاسیس شد. این استودیو در طول ۶ سال فعالیتش بخش کمپین Star Wars Battlefront 2 را توسعه داد و همچنین سال گذشته هم مستقلا بازی Star Wars Squadrons را ساخت، که با استقبال خوبی مواجه شد. این استودیو که شامل تعداد قابل توجهی از اعضای سابق یوبیسافت و بایوور می‌شود، حالا روی بازسازی Dead Space کار می‌کند.

ریمیک Dead Space پس از شایعات فراوان بالاخره در رویداد EA Play Live 2021 معرفی شد. این بازی در تاریخ نامعلومی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید