سازنده بازی Days Gone به دنبال نیروهای جدید است

یک بازی جهان باز متفاوت

سازنده بازی Days Gone به دنبال نیروهای جدید است

همانطور که می‌دانید استودیو Bend، سازنده بازی Days Gone، روی یک آی‌پی جهان باز جدید کار می‌کند و اکنون اطلاعات بیشتری در این زمینه در اختیار ما قرار دارد.

به خاطر بازخوردهای نه چندان خوب Days Gone و چرخه توسعه طولانی آن، پیشنهاد ساخت نسخه دوم بازی توسط سونی رد شد. اکنون استودیو Bend برای پروژه جدید خود به دنبال نیرو کار است و از این طریق اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار گرفته. این توسعه دهنده به دنبال ۱۴ نیرو جدید است که برای استودیویی با ۱۲۵ تا ۱۵۰ کارمند، عدد چندان بزرگی نیست. با این وجود هر ۱۴ نیرو جدید برای موقعیت شغلی ارشد نیاز هستند.

شخصیت اصلی بازی Days Gone در حال فرار از زامبی‌ها

به عنوان مثال چندین موقعیت ارشد در دو بخش برنامه‌نویسی و هنری خالی است، زمینه‌هایی که در تمامی مراحل توسعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. از این رو و با وجود خالی بودن ۱۴ موقعیت ارشد در استودیو Bend، باید حدس زد که این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. اکنون برای طرفداران این سوال پیش می‌آید که استودیو در چند سال گذشته مشغول چه کاری بوده است؟ Days Gone در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ۴ عرضه شده است و با وجود اینکه توسعه پورت پی‌سی بازی نیز بر عهده همین توسعه دهنده قرار داشت، اما بدون شک تمامی اعضای تیم روی آن کار نکرده‌اند.

استودیو سونی بند مجموعا به مدت شش سال روی Days Gone کار کرد و چهار سال آن به صورت تمام وقت و با تمام نیروها بود. اگر استودیو بخواهد روی بازی جدید خودش نیز همین قدر زمان صرف کند، نباید زودتر از سال ۲۰۲۵ منتظر بازی جدید آن‌ها باشیم. البته گزارشات حاکی از آن است که این توسعه دهنده به صورت همزمان به استودیو ناتی داگ برای بخش چند نفره نسخه دوم The Last of Us نیز کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید