سرورهای GTA V پر از عروسک Squid Game شده است

چراغ سبز، چراغ قرمز، بنگ!

سرورهای GTA V پر از عروسک Squid Game شده است

این روزها هرکجا که می‌رویم، حرف از سریال Squid Game است. حتی اگر تا الان آن را نگاه نکرده باشید، به لطف محبوبیت شدیدش می‌دانید که چگونه سریالی است. با این حال به نظر می‌آید هنوز هم کافی نیست. مردم حتی در دنیای بازی نیز آن را دوباره خلق می‌کنند تا خودشان شخصیت اصلی باشند. حالا این سریال محبوب کره‌ای، سر از سرورهای GTA V درآورده است.

محض اطلاع، این یک رول پلی غیررسمی است. عده‌ای از مپ‌هایی که توسط بازیکنان در مادهای مختلف GTA Online برای پی سی ساخته شده، اکنون میزبان تم سریال نتفلیکس هستند. اکثر آن‌ها در مپ‌های ساخته شده توسط FiveM که یک گروه ماد ساز برای پی سی هستند، صورت می‌گیرد.

همانگونه که می‌دانید، بازآفرینی جذابترین صحنه‌های سریال در بازی به این معناست که موانع کمتری سر راه چالش عسلی هستند و تمرکز بیشتری بر روی بازی چراغ سبز/قرمز شده است. با این حال، درجه سختی هر بازی با توجه به بازیکنان آن، متفاوت است.

به عنوان مثال، در برخی از سرورهای GTA V، چند بازیکن به صورت تصادفی در یک آزادراه به خط می‌ایستند، یکی با میکروفون هدفون دستور می‌دهد و چند بازیکن دیگر نیز با تفنگ به عنوان نگهبان ایستاده‌اند.

معلوم نیست دیگر چه چیزهایی به این سرورها اضافه شود، ولی چیزی که معلوم است، این است که سریال Squid Game با آمدنش، توانسته در همه جا ریشه بدواند و جای خود را در دل همه باز کند. به طوری که خیلی‌ها در بازی‌ها با بازسازی فضای سریال، از نوع جدیدی از بازی لذت می‌برند. امیدواریم که FiveM به همین راه خود برای خلق سرورهای خلاقانه ادامه بدهد.

آیا شما تجربه بازی در این سرورها را دارید؟ برای ما از تجربیات خود در کامنت‌ها بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید