سیستم مورد نیاز ریمستر Alan Wake مشخص شد

پشتیبانی از Nvidia DLSS در نسخه پی‌سی

سیستم مورد نیاز ریمستر Alan Wake مشخص شد

ماه گذشته رمدی به صورت رسمی ریمستر Alan Wake را تایید کرد و از آن زمان طرفداران منتظر سفری دوباره به دنیای عجیب Bright Falls هستند. اکنون سیستم مورد نیاز بازی مشخص شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سی‌پی‌یو: Intel i5-3340 یا AMD Ryzen 3 1200
  • کارت گرافیک: Nvidia GeForce GTX 960 یا AMD RX470, 4GB VRAM
  • رم: 8GB یا بیشتر
  • سیستم عامل: Win 10 64-bit

سیستم پیشنهادی

  • سی‌پی‌یو: Inte i7-3770 یا AMD Ryzen 5 1400
  • کارت گرافیک:  Nvidia GeForce GTX 1060 یا AMD 5600XT, 6GB VRAM
  • رم: 16GB
  • سیستم عامل: Win 10 64-bit
ریمستر Alan Wake

نسخه پی‌سی ریمستر Alan Wake به تراشه‌ای با معماری x64 و DirectX 12 نیاز دارد و از فناوری Nvidia DLSS پشتیبانی می‌کند اما خبری از رهگیری پرتو یا HDR نیست. این نسخه از بازی همچنین از نمایشگرهای فوق‌عریض و نرخ فریم‌ریت ثابت پشتیبانی می‌کند. با این وجود کات‌سین‌های بازی برای نمایشگرهای ۱۶:۹ بهینه‌ شده‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده در صفحه پرسش و پاسخ وب‌سایت بازی، به عنوان تنظیمات گرافیکی بازی، بازیکنان می‌توانند گزینه‌هایی مانند انسداد محیط، وضوح تصویر، V-Sync و میزان روشنایی را تغییر دهند. از جمله تنظیمات پیشرفته آن نیز می‌توان به تنظیم کیفیت گرافیک، مقیاس رندر، کیفیت سایه‌ها و نمایش فاصله اشاره کرد که کاربران می‌توان آن‌ها را در بین گزینه‌های مختلفی تغییر دهند.

در این صفحه همچنین درباره دلایل ساخت نسخه ریمستر Alan Wake نسبت به بازسازی مجدد آن اشاره شده است. رمدی در بیانیه خود عنوان کرده است که برنامه آن‌ها معرفی بیشتر بازی Alan Wake به مخاطبان جدیدی بوده است. در این بیانیه آمده است:

ما از همان ابتدا تصمیم گرفتیم که به جای بازسازی یک ریمستر تولید کنیم. در حالی که در گیم پلی نسخه اصلی بازی مشکلاتی وجود داشت (مواردی مانند تمام شدن نفس آلن در هنگام دویدن) ما احساس می‌کنیم این موارد بخشی از هویت اصلی Alan Wake هستند و آن‌ها را تغییر نداده‌ایم.

ریمستر Alan Wake

با این وجود طرفداران بازی اصلی اشتیاق زیادی برای ساخت دنباله آن نشان داده‌اند. از طرفی دیگر رمدی در حال همکاری با اپیک گیمز است و روی یک پروژه‌ معرفی نشده کار می‌کنند که به عقیده برخی افراد Alan Wake 2 است. بیانیه این استودیو مبنی بر آشنا شدن کاربران جدید با بازی نیز می‌تواند با هدف ساخت دنباله آن باشد.

ریمستر Alan Wake قرار است در ۱۳ مهر ماه برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و پی‌سی منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید