شایعه: بازی جدید مارول احتمالا راجع به Fantastic Four خواهد بود

یا شاید هم Ant-Man!

شایعه: بازی جدید مارول احتمالا راجع به Fantastic Four خواهد بود

مارک برناردین در پادکست FatMan Beyond، که خودش به همراه کوین اسمیت میزبان آن است، تایید کرد که به عنوان نویسنده روی بازی جدید مارول به کارگردانی ایمی هنیگ کار می‌کند. این پروژه هفته گذشته معرفی شد: یک بازی اکشن-ماجراجویی داستانی و بلاک‌باستر که توسط کمپانی Skydance New Media ساخته می‌شود.

طی اکثر پاندمی با خانمی به نام ایمی هنیگ کار می‌کردم، که بازی‌های Uncharted را ساخته و نوشته است. آن‌ها اعلام کردند که بازی‌ای که ما رویش کار می‌کنیم در همکاری با مارول است. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم، اما تقریبا یک سال در حال ایده‌پردازی برای داستان یک بازی ویدیویی مارولی بودم.

برناردین، که خودش یکی از تهیه‌کنندگان سریال Star Trek: Picard است و قبلا برای کمیک‌های مارول و دی‌سی نویسندگی کرده، جزئیات بیشتری از این پروژه به اشتراک نگذاشت. اما شاید گفته‌های کوین اسمیت مشخص کرده باشد که این بازی بر اساس کدام یک از سری داستان‌های مارول است.

اسمیت، که می‌گوید می‌داند این پروژه چی است، در ادامه پادکست گفت که بینندگان در چت زنده متوجه شده‌اند این بازی چی خواهد بود. ظاهرا این بازی یا درباره چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) یا مرد مورچه‌ای (Ant-Man) خواهد بود. از آنجایی هم که ساخت یک فیلم بر اساس چهار شگفت‌انگیز به کارگردانی جان واتس تایید شده، یک بازی درباره این شخصیت‌ها منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

هنوز مشخص نیست که برناردین تنها نویسنده بازی است یا نه، اما در هر صورت این اولین باری است که او روی یک بازی کار می‌کند. به قول خودش، بزرگ‌ترین چالشی که او مقابل خود می‌بیند «درک این حقیقت است که [ما] داستانی که دوست داریم را در اختیار داریم، اما شما زبان سینما را در اختیار ندارید چون به طرز بی‌رحمانه‌ای وابسته به زاویه دید است.»

این بازی مارول به کارگردانی ایمی هنیگ هنوز هیچ تاریخ انتشاری ندارد.

این بازی مارول به کارگردانی ایمی هنیگ هنوز هیچ تاریخ انتشاری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید