طرفداران خواستار عدم حذف بازی‌های اصلی سه‌ گانه GTA هستند

حذف کردن نسخه‌های اصلی اشتباه است!

طرفداران خواستار عدم حذف بازی‌های اصلی سه‌ گانه GTA هستند

راکستار سرانجام ریمستر سه‌ گانه GTA را معرفی کرد و طرفداران اکنون به صفحه استیم بازی‌های اصلی هجوم برده‌اند تا از حذف شدن آن‌ها جلوگیری کنند.

راکستار علاوه بر معرفی سه‌ گانه GTA تحت عنوان Grand  Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition همچنین تایید کرد که نسخه‌های اصلی بازی در استیم حذف خواهند شد و نسخه‌های جدید فقط از طریق راکستار لانچر در دسترس قرار خواهند گرفت.

سه‌ گانه GTA

این استودیو از طریق صفحه پشتیبانی خود این تغییر را اعلام کرد و گفت:

با معرفی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در ۸ اکتبر ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و راکستار لانچر، نسخه‌های قبلی و بسته‌های حاوی این عناوین از استورهای دیجیتال کنسول و پی‌سی حذف خواهد شد. با این حال بازیکنانی که قبل بازی‌ها را خریداری کرده بودند، همچنان می‌توانند آن‌ها را دانلود و بازی کنند.

اکنون با وجود این اعلامیه و احتمال حذف بازی‌ها در آینده نزدیک، طرفداران سری GTA در صفحات بازی‌های GTA 3 و GTA Vice City و GTA: San Andreas دیگر کاربران را به دریافت نسخه‌های اصلی تشویق کردند. صفحه استیم هر کدام از این بازی‌ها با پیام‌هایی مانند: «این سه‌گانه را قبل از اینکه راکستار آن‌ها با ریمستر تازه معرفی شده جایگزین نکرده است، دریافت کنید.»

سه‌ گانه GTA

دلیل اصلی تردید برخی از بازیکنان این است که هنوز مشخص نیست نسخه ریمستر شده بازی‌های شامل چه تغییراتی خواهد بود. اگر نسخه‌های جدید نسبت به بازی‌های قدیمی تغییرات ساختاری زیاد داشته باشد، دریافت نسخه‌های اصلی ممکن است آخرین فرصت برای تجربه آن‌ها باشد. برخی بازیکنان نیز به شکایت‌های اخیر تیک-تو نسبت به سازندگان ماد اشاره کردند و می‌گویند: «شرکت‌هایی که از سازندگان ماد شکایت می‌کنند، لایق دریافت پول نیستند.»

قرار است بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition اواخر امسال برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. هرچند تاریخ عرضه دقیق این نسخه مشخص نشده است اما به گفته تام هندرسون در تاریخ ۲۰ آبان می‌توان منتظر عرضه آن بود.

دیدگاهتان را بنویسید