فیلمبرداری 2 !Shazam به پایان رسید

طبق اعلام کارگردان

فیلمبرداری 2 !Shazam به پایان رسید

کارگردان فیلم شزم 2 (Shazam! Fury of the Gods) یعنی دیوید اف. سندبرگ به تازگی در صفحات مجازی خود پست‌هایی منتشر کرده و از پایان فیلمبرداری عنوان جدید دی سی خبر داده است.

روند ساخت و فیلمبرداری 2 !Shazam که دنباله مستقیم فیلم اول محسوب می‌شود، رسما به پایان رسیده و در همین مورد دیوید اف. سندبرگ در صفحه اینستاگرام و توییتر خود عکس‌های جداگانه‌ای منتشر کرده که در یکی از آن‌ها، شاهد یک اتاق هتل یا چیزی شبیه به آپارتمان و یک حفره بزرگ در داخل دیوار پشت سر او هستیم و این سوال برای هرکسی پیش می‌آید که این صحنه چه ارتباطی به داستان فیلم دارد.

شزم 2

جزییات داستان هنوز به طور کامل مشخص نیست، اما می‌دانیم که در فیلم جدید باید شاهد ماجراجویی‌های جدید شخصیت اصلی داستان، شزم و خانواده او باشیم. تیم بازیگران فیلم 2 !Shazam شامل زکری لی‌وای (در نقش شزم)، اشر آنجل (بیلی بتسون)، گریس فولتن (مری برومفیلد)، جک دیلن گریزر (فردی فریمن)، آدام برودی، فیث هرمن مگان گود، ایان چن، راس باتلر، مارتا میلانس و کوپر اندروز است.

اشر آنجل اوایل امسال درباره روند فیلمبرداری گفته بود:

اکنون در آتلانتا مشغول فیلمبرداری فیلم دوم هستیم و همه چیز بسیار عالی پیش می‌رود. فیلمبرداری کمی طولانی شده، اما نتیجه نهایی فوق‌العاده است و من از دیدن زکری لی‌وای و جک دیلن گریزر بسیار خوشحال هستم. بازیگران جدیدی در این فیلم به ما اضافه شد‌ه‌اند و بازگشت به نقش بیلی بتسون بسیار هیجان انگیز است.

فیلم 2 !Shazam برای اکران در تاریخ ۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید