مکان برتر نقشه Karakin در پابجی موبایل که باید به سراغشان بروید

نگاهی به یکی از متفاوت‌ترین نقشه‌های پابجی موبایل

بازی‌های بتل رویال جزو آن دسته از بازی‌های هیجان‌انگیزی هستند که خودشان را محدود به پلتفرم خاصی نمی‌دانند و تلاش می‌کنند که بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها، تجربه‌ای خارق‌العاده را برای مخاطب بازی‌های ویدیویی پدید آورند. یکی از اتفاقات خوب چند سال اخیر پلتفرم موبایل، باز شدن پای عناوین بزرگی بود که در راس آن‌ها بازی‌های بتل رویال خودنمایی می‌کردند. امروزه بتل رویال‌های موبایلی همواره در حال پیشرفت کردن هستند و نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. بتل رویال‌هایی که پا به پای دیگر بازی‌ها پیشرفت می‌کنند و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده‌اند.

شاید بتوان از بازی پابجی موبایل به عنوان یکی از اولین و موفق‌ترین بازی‌های بتل رویال موبایلی یاد کرد که دچار فراز و نشیب زیادی شده است. مپ‌های این بازی همیشه یکی از نقاط وقت این بازی در مقایسه با دیگر بتل‌ رویال‌های موبایلی بوده و ما نیز قصد داریم که در این مطلب سری به نقشه Karakin بزنیم و ۶ مورد از بهترین مکان‌های این نقشه را به شما معرفی کنیم.

Cave Bunkers


داشتن یک استراتژی و برنامه درست برای برنده شدن در بازی‌های بتل رویال، امری غیرقابل انکار است. از آن‌جایی که پابجی موبایل صفت یک بازی واقع‌گرایانه را به دوش می‌کشد، طبیعی است که شما برای پیاده‌سازی استراتژی‌های مختلف؛ با دردسرهایی رو به رو شوید. وقتی نقشه Karakin به پابجی موبایل اضافه شد، ما برای اولین بار شاهد تونل‌هایی بودیم که شما را به مکان‌هایی به زیرزمینی هدایت می‌کردند و طرفداران را حسابی هیجان‌زده کرده بودند.

Cave Bunkers‌ها شاید در نگاه اول گزینه چندان مناسبی نباشد، اما چیزی‌که باعث بودن این مناطق در این لیست شده، مکانیزم‌های آن است. در واقع Cave Bunkers‌ها مجموعه‌ای از تونل‌های پیچ در پیچی هستند که شما را راهی پناهگاه‌هایی زیرزمینی می‌کنند. منتهی برای ورود به Cave Bunkers‌ها شما نیاز به نارنجک‌های C4 دارید تا بتوانید راه ورودی این تونل‌ها را باز کنید. همچنین خیالتان می‌تواند از بابت لوت کردن راحت باشد! Cave Bunkers‌ها یکی از بهترین جاهایی هستند که شما می‌توانید به سراغشان بروید.

Bahr Sahir


منطقه Bahr Sahir یکی دیگر از آن دسته از مناطق نسبتا خوب بازی است که می‌توان آن را در قسمت شمال غربی نقشه پیدا کرد. Bahr Sahir مجموعه‌ای از ساختمان‌های بلندی است که به شما اجازه لوت کردن و پنهان شدن را می‌دهد. منتهی قسمت بزرگی از Bahr Sahir در کنار دریا قرار گرفته و اگر شما بدون هیچ حفاظی در آن‌جا فرود بیاید، به راحتی قابل دیدن خواهید بود و دشمنان زیادی سر و کله‌یشان پیدا خواهد شد.

همچنین Bahr Sahir از لوت فوق‌العاده‌ای بهره‌ می‌برد که می‌تواند دلیل خوبی برای فرود آمدن در آن‌جا باشد. همچنین Bahr Sahir مجموعه‌ای بزرگ از مسیرهای زیرزمینی نیز در اختیارتان قرار خواهد داد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها به مکان‌هایی بروید که لوت‌ خوبی دارند. منتهی فراموش نکنید که انتهای این مسیرها بن‌بست است و اگر برای عقب‌نشینی از دست دشمنان مجبور به استفاده از این مسیرها هستید، شاید بهتر است که بیخیالشان شوید.

Bashara


دقیقا در زیر منطقه Bah Sahir شما می‌توانید Bashara را پیدا کنید. Bashara منطقه‌ای نسبتا بزرگ در قسمت جنوبی نقشه است که مجموعه‌ای متنوع از ساختمان‌های بزرگ و کوچک‌ را در اختیارتان قرار خواهد داد. لوت Bashara باعث شده تا این منطقه از بازی تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های نقشه شود و معمولا گزینه خوبی برای شروع بازی است. منتهی همیشه باید حواستان به اطرافتان باشد! به هرحال همیشه ممکن است که یک نفر در بالای ساختمان‌ها کمپ کرده باشد.

اما اگر از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌خواهد خودشان را درگیر نبردهای سریع کنند، بهتر است که بازی را از انبار بزرگی که در نزدیکی Bashara قرار گرفته شروع کنید. معمولا کمتر کسی به سراغ این انبار می‌رود و شما می‌توانید با خیالت راحت در آن‌جا فرود بیاید و پس از لوت کردن، دل به دریا بزنید و به سمت دشمنان حرکت کنید.

Hadiqa Nemo


درست در قسمت شرقی نقشه Karakin می‌توان منطقه Hadiqa Nemo  را پیدا کرد که از نظر وسعت، کمی کوچک‌تر از دیگر مناطق این لیست است. اما به هر‌حال، Hadiqa Nemo یکی از آن دسته از مکان‌هایی است که از نظر لوت در سطح واقعا بالایی قرار می‌گیرد و معمولا همیشه چندین اسکواد در Hadiqa Nemo فرود می‌آیند. همچنین اگر از آن دسته از بازیکنانی هستید که نمی‌خواهید در طول بازی زیاد دیده شوید، ساختمان‌های این منطقه به شما اجازه می‌دهند که در آن‌ها پنهان شوید. اما مراقب باشید، زیرا اگرچه Hadiqa Nemo ساختمان‌های زیادی برای پنهان شدن دارد، اما فاصله زیاد بین ساختمان‌ها باعث می‌شود که شما همیشه در خطر باشید.

Al Habar


برخلاف دیگر مناطق بازی، Al Habar نمی‌خواهد که شما مجبور به تجربه گیم‌پلی ساده کند. بازی مجموعه‌ای فوق‌العاده از ساختمان‌های بلند است که به شما اجازه می‌دهد دیدی عالی نسبت به تمامی نقشه بازی داشته باشید. همچنین لوت این منطقه یکی از بهترین لوت‌هایی است که شما می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Al Habar تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین مکان‌های بازی شود که زنده ماندن در آن کار هرکسی نیست!

از طرفی یکی دیگر از چیز‌هایی که Al Habar را خاص کرده، این است که ساختمان‌های این بازی گیم‌پلی بازی را به شدت درگیر کننده کرده‌اند. فاصله کم ساختمان‌ها و تک تیراندازهایی که بالای این ساختمان‌ها قرار گرفته‌اند، تنها بخشی از چیز‌هایی هستند که زنده ماندن در Al Habar چالش برانگیز کرده‌اند. توصیه می‌کنم که اگر تصمیم به فرود در Al Habar گرفتید، سعی کنید که زودتر از بقیه به بالای ساختمان بروید تا قبل از آن‌که آن‌ها شما را نابود کنند، شما دشمنان را از پای در بیاورید.

Cargo Ship


پابجی موبایل

کلا پابجی موبایل دوست دارد که در تمامی نقشه‌هایش از مکان‌های متفاوتی استفاده کند. حالا این‌بار نوبت به نقشه Karakin رسیده و پابجی موبایل به سراغ Cargo Ship رفته. Cargo Ship درواقع یک کشتی به گل نشسته بزرگ است که بنظر می‌رسد اوضاع چندان خوبی نداشته باشد. متاسفانه محموله‌های این کشتی به داخل آب ریخته و مسیر رسیدن به عرشه را سخت‌تر کرده است. منتهی با این‌حال طراحی متفاوت Cargo Ship نسبت به دیگر مناطق بازی باعث شده که این مکان ارزش تجربه کردن را داشته باشد.

همچنین اگرچه Cargo Ship در گوشه‌ای‌ترین منطقه بازی قرار گرفته، اما همیشه جزو شلوغ‌ترین مکان‌های بازی است و زنده ماندن در این کشتی جهنمی نیازمند شانس و مهارت شماست. از نظر لوت نیز خیالتان می‌تواند تا حد زیادی راحت باشد و همه‌چیز دست به دست هم داده تا Cargo Ship یکی از مکان‌های دوست داشتنی بازی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید