نام بازی پابجی به شکل عجیبی تغییر کرده است !?PlayerUnknown’s Battlegrounds: Battlegrounds

بازی پابجی

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که با نام پابجی شناخته می‌شود، از این پس عنوان PUBG: Battlegrounds را یدک خواهد کشید.

این تغییر نام نخستین بار توسط سایت پی‌سی گیمر مشاهده شد، جایی که نام پابجی در فروشگاه‌های آنلاین و صفحات مختلف خود بازی تغییر کرده بود. فعلا مشخص نیست این تغییر دقیقا چه زمانی و چرا رخ داده است.

نکته جالب اینکه برندان گرین خالق پابجی این هفته به شکل ناگهانی تمام اشارات PUBG و Prologue را از صفحه توییتری خود پاک کرده است. این موارد همچنین در پی شایعاتی رخ داده که می‌گویند بازی در آینده نزدیک «رایگان» خواهد شد.

یکی از اعضای شرکت کرافتون به پی‌سی گیمر گفت:

کرافتون از طریق تنوع تجربه‌هایی که در جهان پابجی رخ می‌دهد، به شکل فعال مشغول گسترش برند آن است. تغییر نام PlayerUnknown’s Battlegrounds به PUBG: Battlegrounds نخستین قدم ما در جهت این اهداف محسوب می‌شود. بقیه عناوین فرانچایز نام PUBG را یدک می‌کشند، همان‌طور که در بازی آینده ما یعنی PUBG: New State مشاهده می‌کنید.

این تغییر نام صدای زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی به پا کرده و دلیل آن هم منطقی نبودن چنین تغییری است. اول از همه، بازیکنان از سال‌ها پیش این بازی را PUBG می‌خوانند و تغییر نام آن به همین عنوان، کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسد. دوم، این تغییر از جهاتی می‌تواند مضحک باشد، زیرا خود عبارت «پابجی» مخففی از PlayerUnknown’s Battlegrounds است؛ و این یعنی عنوان جدید بازی عملا به PlayerUnknown’s Battlegrounds: Battlegrounds تغییر پیدا کرده!

دیدگاهتان را بنویسید