نتفلیکس بابت موفقیت بی‌سابقه Squid Game هیچ پاداشی به خالق آن نداده است

بهانه نتفلیکس برای ساخت فصل دوم؟

نتفلیکس بابت موفقیت بی‌سابقه Squid Game هیچ پاداشی به خالق آن نداده است

با اینکه نتفلیکس پیش از پخش سریال Squid Game (بازی مرکب) هیچ تبلیغ خاصی درباره آن انجام نداده بود، اما این اثر مهیج کره‌ای توانست به یکی از بزرگترین سریال‌های تاریخ سرویس‌های استریم تبدیل شود. این سریال در نخستین ماه انتشار لقب پربیننده‌ترین سریال در میان دیگر عناوین نتفلیکس را به خود اختصاص داد. با این حال خالق سریال به تازگی در مصاحبه‌ای گفته که هیچ پاداشی از نتفلیکس دریافت نکرده است.

Squid Game هم اکنون نیز جزو محبوب‌ترین سریال‌های نتفلیکس به شمار می‌رود و با توجه به استقبال بی‌سابقه مخاطبان در سراسر جهان، بعید نیست که شاهد ساخت فصل دوم آن نیز باشیم. شاید تصور کنید که خالق سریال بخاطر این موفقیت عظیم، سود بسیار زیادی از نتفلیکس دریافت کرده، اما دقیقا برعکس این موضوع صدق می‌کند.

وبسایت The Guardian اخیرا مصاحبه‌ای با هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال Squid Game ترتیب داده و درباره موفقیت بی‌سابقه سریال با وی گفت‌ و گو کرده. این کارگردان کره‌ای در پاسخ به این سوال که آیا Squid Game او را پولدار کرده یا خیر با خنده‌ای پاسخ داد که از زمان پخش سریال در نتلفیکس هیچ پاداشی از آن دریافت نکرده و طبق همان قرارداد اصلی، دستمزدش را می‌گیرد. وی توضیح داد:

من آنقدرها هم پولدار نیستم. اما به اندازه کافی دارم. این به آن معنی نیست که نتلفیکس پاداشی به من داده باشد و تنها طبق قرارداد دستمزدم را پرداخت کرده.

اگرچه هنوز پاداشی برای دونگ هیوک در نظر گرفته نشده، اما بدون شک با امضای قرارداد فصل دوم، افزایش دستمزد قابل توجهی برای او به همراه خواهد داشت. با توجه به محبوبیت فوق‌العاده این سریال، مطمئنا نتفلیکس به دنبال بازگشت ستاره‌ها و تیم خلاق برای دور بعدی که بزرگ‌تر است، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

در حال حاضر همه چیز به مذاکرات بستگی دارد و هنوز هیچ خبری به صورت رسمی اعلام نشده است. بنابراین اگر فصل دومی وجود داشته باشد، خالق سریال تنها کسی نیست که امیدوار به بازگشتش باشیم. در همین باره، لی یونگ جائه، یکی از ستارگان سریال در صحبت‌هایش با EW گفته بود با توجه به اینکه شخصیت او در سریال در پایان جان سالم به در برده، برای برای بازگشت به فصل دوم آماده است. او اضافه کرد:

سریال Squid Game

البته! چراکه من عشق و حمایت‌های فراوانی از بینندگان دریافت کردم و باید برگردم و همان نقش را در فصل دوم بازی کنم. اما نمی‌دانم این‌بار داستان به چه شکلی پیش خواهد رفت، یا بازیگران به چه صورت تغییر می‌کنند، یا اصلا بازیگران جدیدی به آن اضافه می‌شود یا خیر. در حال حاضر هیچ چیز نمی‌دانم. اکنون حتی مشخص نیست که شخصیت من (گیهون) مانند فصل اول نقش اصلی سریال باشد. اما هرچه در آینده پیش بیاید، بدون شک جواب من مثبت خواهد بود.

در حال حاضر اخبار رسمی از ساخت فصل دوم سریال منتشر نشده، اما با توجه به محبوبیت آن و خواسته طرفداران، محقق شدن این احتمال دور از ذهن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید