نسخه بتا Battlefield 2042 در استور مایکروسافت و پلی‌استیشن مشاهده شد

هنوز تاریخ عرضه نامشخص است

نسخه بتا Battlefield 2042 در استور مایکروسافت و پلی‌استیشن مشاهده شد

هر چند الکترونیک آرتز هنوز به صورت رسمی زمان عرضه نسخه بتا بازی Battlefield 2042 را اعلام نکرده، اما به نظر می‌رسد برخی از فایل‌های بازی روی استور پلی استیشن و مایکروسافت قرار گرفته است.

چیزی به زمان عرضه بازی Battlefield 2042 نمانده و طرفداران تا دو ماه دیگر می‌توانند بازی شوتر دایس که بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد را تجربه کنند. پیش از عرضه رسمی بازی، بازیکنان شانس آن را خواهند داشت تا از طریق بتا عمومی بازی آن را تجربه کنند اما مشخص نیست این نسخه آزمایشی دقیقا چه زمانی در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.

بازی Battlefield 2042

به نظر می‌رسد این نسخه به زودی منتشر خواهد شد. زیرا PlayStationSize و Okami13_ در توییتر خود ادعا کردند که فایل‌های نسخه بتا عمومی بازی Battlefield 2042 در پلی استیشن استور و مایکروسافت استور مشاهده شده است. الکترونیک آرتز پیش از این تایید کرده بود که نسخه بتا بازی پیش از عرضه نسخه نهایی منتشر خواهد شد اما هیچ اطلاعات رسمی دیگری در مورد زمان دقیق آن ارائه نکرده است. با وجود اینکه فایل‌های آن در استور کنسول‌های مشاهده شده است، به نظر می‌رسد بتا بازی به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

بازی Battlefield 2042 در ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ۱۴۰۰) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و کاربران پی‌سی عرضه می‌شود و طرفداران بازی‌های ویدیویی در یک سال شاهد عناوین جدیدی از بتلفید، هیلو و کال آف دیوتی خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید