نینتندو هم پس از سونی و مایکروسافت به انتقاد از وضعیت اکتیویژن بلیزارد پرداخت

«این شرایط مایه تاسف و ناراحتی است»

نینتندو هم پس از سونی و مایکروسافت به انتقاد از وضعیت اکتیویژن بلیزارد پرداخت

پس از آنکه مدیران سونی و مایکروسافت از وضعیت بحرانی اکتیویژن بلیزارد و نحوه مدیریت شرایط انتقاد کردند، اکنون نوبت به نینتندو رسیده تا درباره آن اظهار نظر کند.

بر اساس گزارش سایت Fanbyte، داگ باوزر وضعیت حال حاضر اکتیویژن بلیزارد را نگران‌کننده خوانده و اتهامات وارده را «مایه تاسف و ناراحتی» دانسته است. وی طی یک ایمیل به کارکنان نینتندو توضیح داد:

در کنار تمامی شما، من اتفاقات اخیر اکتیویژن بلیزارد و گزارشات آزار جنسی و مسمومیت در شرکت را دنبال کرده‌ام. من این اتفاقات را مایه نگرانی و ناراحتی می‌دانم. این‌ها برخلاف عقاید، سیاست‌ها و ارزش‌های من در نینتندو هستند.

در ادامه ایمیل باوزر توضیح می‌دهد که نینتندو همیشه تلاش کرده فضایی «باز و فراگیر» داشته باشد و انتظار می‌رود بقیه شرکت‌های فعال در صنعت نیز جهت حصول چنین امری تلاش کنند. باوزر همچنین گفته به صورت مستقیم با اکتیویژن تماس گرفته و اقداماتی انجام داده است.

هر کمپانی در صنعت باید محیطی ایجاد کند که در آن همه مورد احترام باشند و با آن‌ها یکسان برخورد شود. و اینکه همه خیلی زود نتیجه عدم انجام این موارد را ببینند.

صحبت‌های مدیر نینتندو پس از انتقاد صریح جیم رایان، مدیرعامل پلی استیشن، از وضعیت اکتیویژن بلیزارد و سپس ایمیل سازمانی فیل اسپنسر (رییس ایکس باکس) انجام شده. تاکنون سونی بازی Call of Duty Vanguard را از قسمت عناوین ویژه فروشگاه خود حذف کرده و مایکروسافت نیز ارتباط خود با اکتیویژن را مورد ارزیابی دوباره قرار می‌دهد.

در این میان، پس از فشارهای فراوان و جمع‌آوری نزدیک به ۲۰۰۰ امضا، بابی کوتیک (مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد) اعلام کرده در صورت عدم بهبود اوضاع در آینده نزدیک، استعفا از سمت خود را بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید