هیدئو کوجیما به این زودی‌ها دست از خلق تجربیات جدید نمی‌کشد-هیدئو کوجیما روز گذشته ۵۸ ساله شد

هیدئو کوجیما به این زودی‌ها دست از خلق تجربیات جدید نمی‌کشد

هیدئو کوجیما وعده داده است تا زمانی که مغز او قدرت خلاقیت خود را دست نداده باشد، به خلق تجربیات جدید ادامه می‌دهد.

خالق سری Metal Gear Solid و بازی Death Stranding روز گذشته ۵۸ ساله شد و در توییتر درباره برنامه‌های آینده خود صحبت کرد. او در صفحه توییتری نوشت: «امروز ۵۸ ساله شدم و هر چند بدن من در حال ضعیف شدن است، اما خلاقیت خود را از دست نداده‌ام.»

کوجیما

او ادامه می‌دهد:

تا زمانی که مغز من قدرت خلاقیت خود را از دست ندهد، به تلاش خود برای خلق چیزهای جدید ادامه خواهم داد. این غریزه من و کاری است که دوست دارم انجام دهم. ممنون.

کوجیما همچنین در ادامه توییت خود به شوخی عنوان کرد که اکنون هم‌سن برد پیت بوده و یک سال از تام کروز کوچک‌تر است. کوجیما به طور مرتب فلسفه خود را در توییتر به اشتراک می‌گذارد. اوایل این ماه او فاش کرد از آینده‌‌ای بدون رسانه‌های فیزیکی ترس دارد. او در این رابطه نوشته بود:

در نهایت، حتی داده‌های دیجیتال نیز متعلق به افراد نخواهد بود. هر زمان که در جهان، در یک کشور، در یک دولت، در یک ایده و در یک روند تغییر یا حادثه بزرگی رخ دهد، ممکن است دسترسی به آن برای همیشه و ناگهانی قطع شود. [در آن زمان] دیگر نمی‌توانیم آزادانه به فیلم‌ها، کتاب‌ها و موسیقی مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنیم.

کوجیما

ماه گذشته گزارش‌هایی منتشر که مشخص می‌کرد مایکروسافت به توافقات مورد نظر خود برای انتشار بازی جدید کوجیما نزدیک شده است. طبق گزارش منتشر شده، مایکروسافت و کوجیما توافقنامه‌ای امضا کردند که به موجب خالق سری متال گیر یک بازی انحصاری و جدید برای ایکس باکس توسعه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید