ویژگی‌های پلی استیشن 5 تغییرات بزرگی در طراحی بازی‌ها به‌وجود می‌آورد-ترکیب شگفت‌انگیز حافظه SSD و آنریل انجین 5

ویژگی‌های پلی استیشن 5 تغییرات بزرگی در طراحی بازی‌ها به‌وجود می‌آورد

توسعه‌دهنده استودیو White Paper Games در مصاحبه جدید خود به قابلیت‌های پلی استیشن 5 و تاثیر آن روی آینده صنعت بازی‌سازی اشاره کرده است.

حافظه SSD پلی استیشن 5 یکی از بزرگترین نقاط مثبت این کنسول محسوب می‌شود و سونی و سایر توسعه‌دهندگان مختلف در مورد تقویت تجربه بازی‌ها توسط این حافظه سریع صحبت کرده‌اند. اکنون پیت باتوملی از White Paper Games و طراح بازی ماجراجویی معمایی آینده Conway: Disappearance at Dahlia View درباره این ویژگی کنسول نسل بعدی سونی صحبت کرده است.

پلی استیشن 5

باتوملی در مصاحبه اخیر خود با GamingBolt ادعا کرد حافظه SSD پلی استیشن 5، به ویژه هنگامی که با موتور آنریل انجین 5 مورد استفاده توسعه‌دهندگان قرار بگیرد، تغییرات بزرگی را در سطح طراحی بازی‌های آینده ایجاد می‌کند.

ما می‌توانیم به عنوان توسعه‌دهندگان نه تنها از SSDهای سریع‌تر بلکه از ترکیب آن با آنریل انجین 5 بهره‌مند شویم. زمانی که در حال ایجاد بازی‌های بزرگ‌تر سه‌بعدی هستید، پخش محتوا برای بازیکنان زمان زیادی می‌برد. آنریل انجین 5 نیاز به این قسمت توسعه را حل خواهد کرد و محتوای مورد نظر را تکه تکه می‌کند. من فکر می‌کنم با وجود این دو پیشرفت، تغییرات بزرگی در طراحی بازی‌های مشاهده خواهیم کرد.

البته ما هنوز در دوران ابتدایی کنسول نسل جدید سونی هستیم و احتمال مدلی طول خواهد کشید تا توسعه‌دهندگان بهترین عملکرد را از کنسول‌های جدید مانند پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری ایکس دریافت کنند. با این وجود، پتانسیل انجام چنین کاری بسیار هیجان‌انگیز است و چیزهای جالبی برای ارائه در آینده دارد.

در حال حاضر اطلاعات بسیار کمی درباره بازی Conway: Disappearance at Dalhia View منتشر شده است. این بازی ماجراجویی پاییز امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید