پابجی موبایل روزانه بیش از ۷ میلیون دلار درآمد دارد – درآمد باورنکردنی از بازار موبایل

پابجی موبایل یک بازی‌ بسیار موفق محسوب می‌شود که توانسته از نسخه اصلی خودش نیز عملکرد بهتری داشته باشد.

گزارشات حاکی از آن هستند که این بازی در سال ۲۰۲۰ به صورت روزانه ۷ میلیون دلار درآمد داشته است. با آغاز سال جدید نه تنها این رقم افت نکرده، بلکه به نظر می‌رسد درآمد روزانه بازی دوباره در روند رشد قرار دارد.

بنابر گزارش Sensor Tower، در سال ۲۰۲۰ به صورت روزانه ۷.۴ میلیون دلار در این بازی پول خرج شده است. پابجی موبایل در سه ماه اول خود ۷۲۱ میلیون دلار درآمد داشت و این رقم برای سه ماه دوم به ۵۵۴ میلیون دلار کاهش پیدا کرد. با آغاز سال میلادی جدید درآمد نسخه موبایلی پابجی دوباره زیاد شده است.

از این رو پابجی موبایل تاکنون بیش از ۵ میلیارد دلار درآمد داشته است. این بازی روی گوشی‌های هوشمند کاملا ریگان بوده و این درآمد از خریدهای درون برنامه‌ای و بتل پس حاصل شده است. از آنجایی که توسعه دهنده بازی توجه زیادی به بازیکنان چینی دارند، بیش از نصف این درآمد مربوط به کشور چین هست.

پابجی موبایل

چند روز پیش اکانت رسمی PUBG Mobile در توییتر اعلام کرده بود که این عنوان تاکنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است. از این رو اگر هر بازیکن به صورت متوسط تنها ۵ دلار خرج کرده باشد، پابجی می‌تواند به درآمد ۵ میلیارد دلاری برسد.

در حال حاضر فورتنایت روی سیستم عامل iOS در دسترس نیست و پابجی توانسته به خوبی از این فرصت استفاده کند. در آینده نه چندان دور بازی PUBG: New State نیز برای گوشی‌های هوشمند عرضه می‌شود و بازار بازی‌های بتل رویال در کنترل پابجی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید