پشتیبانی از بازی Stardew Valley تمام شده است

تمرکز استودیو روی پروژه بعدی

پشتیبانی از بازی Stardew Valley تمام شده است

Stardew Valley یک بازی شبیه‌ساز مزرعه‌داری بسیاری محبوب است که ۵ سال پیش به بازار عرضه شد و روی اکثر پلتفرم‌ها هم در دسترس قرار دارد.

توسعه دهنده Stardew Valley تا چندین سال از آن پشتیبانی کرده ولی اکنون تمرکز آن روی پروژه بعدی خود قرار دارد. به همین خاطر خالق این بازی از انتشار آپدیت جدیدی برای Stardew Valley اطمینان ندارد. پس از پایان اولین کاپ رسمی Stardew Valley، اریک بارون در کنار زک هارتمن (استریمر معروف) به صحبت در مورد آینده این بازی پرداخت.

اریک بارون به تعدادی از سوالات طرفداران پاسخ داد که یکی از آن‌ها درباره مادی بود که اجازه ازدواج با شخصیت‌های فرعی این شبیه‌ساز مزرعه‌داری را می‌داد. بارون در جواب این سوال گفت که برای اینکه بازیکنان بتوانند با تمامی شخصیت‌های بازی ازدواج کنند، به کار اضافی بسیار زیادی نیاز بود. به همین خاطر افراد زیادی برای ازدواج در بازی اصلی وجود ندارند.

برای اینکه فردی کاندیدای ازدواج شود، به این معنی است که باید دیالوگ‌های زیادی و حداقل دو رویداد دیگر به بازی اضافه کنم و این رویدادها زمان زیادی را می‌طلبند. ممکن است به نظر برسد که کارِ چندان سخت و مهمی نیست، اما به زمان زیادی نیاز دارد. چیزهای دیگری هم وجود دارند، به عنوان مثال شما باید اتاق همسر را بسازید. بنابراین دلیل اصلی اینکه من کاندیدای ازدواج بیشتری به بازی اضافه نکردم، وقت گیر بودن آن است. اما هیچ دلیلی وجود ندارد که من با داشتن انتخاب‌های بیشتر مخالف باشم. من فکر می‌کنم استفاده از این ماد می‌تواند کار جالبی باشد.

بارون همچنین به این اشاره کرد که دو گزینه دیگر نیز برای ازدواج کردن در ذهن دارد، اما فعلا هیچ چیزی در دست توسعه قرار ندارد. این موضوع به خاطر اتمام پشتیبانی از Stardew Valley است.

منظور من این نیست که آپدیت جدیدی از Stardew Valley در راه است. در این لحظه هنوز هیچ چیز مشخص نیست. در حال حاضر من روی بازی بعدی خودم تمرکز کرده‌ام. در آینده خواهیم دید که چه می‌شود.

بازی Stardew Valley

آخرین به روزرسانی Stardew Valley، آپدیت ۱.۵ بود که سال پیش عرضه شد. بارون با این به روزرسانی جزیره جینجر را به بازی اضافه کرد. طرفداران از سال پیش منتشر آپدیت جدیدی هستند، اما به نظر می‌رسد که بارون به پشتیبانی از Stardew Valley پایان داده است. البته این موضوع قابل درک است، چون که او برای یک دهه روی این بازی کار کرده بود. او درباره پروژه بعدی خود نیز صحبت کرد و گفت:

شاید این بازی را در آینده نزدیک معرفی کنم ولی فعلا هیچ کسی در این زمینه چیزی نمی‌داند. چیزی که می‌توانم بگویم این است که با یک بازی پیکسلی و با زاویه دوربین از بالا به پایین مثل Stardew Valley طرف نیستیم. با این وجود این بازی از بعضی لحاظ شبیه Stardew Valley است، اما یک شبیه‌ساز مزرعه‌داری نیست. چیزی کاملا متفاوت خواهد بود.

Stardew Valley در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده و تاکنون بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است. بازی Stardew Valley روی پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید