چرا تولید فصل چهارم Stranger Things اینقدر طولانی شده؟ کارگردان سریال پاسخ می‌دهد

Stranger Things

ساخت فصل چهارم سریال Stranger Things هم‌اکنون در جریان است، اما خب از زمان پخش فصل سوم بیش از ۲ سال می‌گذرد. به همین خاطر، خیلی از هواداران نگران شرایط سریال محبوب خود هستند. شاون لوی کارگردان و تهیه‌کننده این سریال اخیرا در مصاحبه با کلایدر توضیح داده دلیل طولانی شدن تولید فصل ۴، پاندمی کرونا و همچنین جاه‌طلبی تیم آن است.

هرچقدر که طولانی شدن این صبر مخاطبان را اذیت کند، من، مت و راس دافر را بیشتر اذیت می‌کند. ما با ترکیبی طوفان‌هایی از قرنطینه کووید-۱۹ و کند شدن روند تولید به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی که واقعا ضروری هستند، مواجه بوده‌ایم. و در کنار این‌ها ما خواستیم فصل چهارم خیلی خیلی خیلی جاه‌طلبانه باشد.

فصل ۴ سریال Stranger Things با گسترش داستان ورای هاوکینز از نظر مقیاس خیلی بزرگ شده. تیزرهای منتشر شده از این فصل هم نشان می‌دهد با لوکیشن‌های کاملا متفاوتی طرف هستیم.

پس شما تا حدی می‌دانید ما اتفاقاتی در هاوکینز داریم، اتفاقاتی هم در روسیه، و همین‌طور یک خط داستانی کامل که در مکانی کاملا متفاوت رخ می‌دهد. در نتیجه این نخستین فصلی است که ما در آن این جغرافیای پویا و بزرگ با کلی لوکیشن فیلم‌برداری را داریم و همه این‌ها دارد با وجود یک سد بزرگ جهانی به نام کرونا صورت می‌گیرد. به همین خاطر است که روند تولید اینقدر طولانی شده است.

وینونا رایدر، فین ولفهارد، میلی بابی براون، گیتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، ناتالیا دایر، چارلی هیتون و جو کیری همگی به فصل چهارم Stranger Things بازمی‌گردند، در حالی که قرار است چندین شخصیت تازه‌وارد هم داشته باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید