بوستر XP پولی به بازی Marvel’s Avengers اضافه شد

گند دوباره اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس 

بوستر XP پولی به بازی Marvel’s Avengers اضافه شد

تقریبا یک سال از عرضه بازی Marvel’s Avengers گذشته و حالا شما می‌توانید خرید بوستر XP با پول واقعی را نیز به لیست مشکلات آن اضافه کنید.

طبق معمول این بوسترها دائمی نیستند و تنها زمان محدودی کاربرد دارند. باید اشاره کنیم که استودیو کریستال داینامیکس بوسترهای منابع نیز به بازی اضافه کرده است. البته این موضوع چندان جای تعجب ندارد و چند ماه پیش میزان XP برای لول‌آپ کردن زیاد شده بود. نکته مهم این است که این کارها دقیقا مخالف وعده‌هایی است که اسکوئر انیکس، مارول و کریستال داینامیکس پیش از عرضه بازی بازی انتقام جویان داده بودند.

این توسعه دهنده روی نبود لوت باکس‌ها و عدم تاثیر آیتم‌های پولی روی گیم‌پلی تبلیغ کرده بود. حتی اسکات آموس، رئیس کریستال داینامیکس، به صورت شخصی طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz این موضوع را تایید کرد. البته این بوستر XP تنها یکی از مشکلات بازی محسوب می‌شود و بازیکنان انتقادات دیگری نیز دارند. به عنوان مثال اسکین‌هایی که می‌توان درون بازی به دست آورد، حذف شده‌اند. پشتیبانی از Marvel’s Avengers بسیار بد بوده و آیتم‌های مربوط به دنیای سینمایی مارول همگی پشت یک دیوار پولی قرار گرفته‌اند.

تصویری از شخصیت‌های بازی Marvel’s Avengers

همانطور که اشاره کردیم نزدیک به یک سال از عرضه این عنوان گذشته و تاکنون نتوانسته عملکرد خوبی از خودش به جا بگذارد. این بازی در بازار فروش خوبی نداشته و بازخوردهای بسیاری بدی نیز از منتقدان دریافت کرد. اسکوئر انیکس و Crystal Dynamics قصد داشتند به پشتیبانی از بازی ادامه دهند، اما در این زمینه موفق نبوده‌اند. تاکنون سه بسته الحاقی برای بازی انتقام جویان منتشر شده که شامل شخصیت‌های هاکای، کیت بیشاپ و بلک پنتر می‌شود. مهم‌ترین بسته الحاقی بازیِ انتقام جویان بدون شک مرد عنکبوتی است طی ماه‌های آینده به بازی اضافه خواهد شد.

بازی Marvel’s Avengers در حال حاضر روی پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵ و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید