کریپتو تب چیست؛ آیا واقعا می‌تواند شما را پولدار کند؟ کرایپتوتب

برنامه ی کریپتوتب بیتکوین

همه چیز در مورد استخراج ابری بیت کوین رایگان

بیت کوین: اولین ارز رمزنگاری شده (رمزارز)
ارزهای رمزنگاری شده فقط یک سری کد رایانه‌ای هستند که ارزشی پولی را در خود نگهداری می‌کنند. این کدها توسط رایانه‌هایی با قدرت بالا و البته صرف مقدار زیادی انرژی تولید می‌شوند.

آنچه باید در مرود استخراج ابری بیت کوین رایگان از کریپتوتب (CRYPTOTAB) بدانیم ؟

بیت کوین BITCOINS چیست؟

بیت کوین: اولین ارز رمزنگاری شده (رمزارز)
ارزهای رمزنگاری شده فقط یک سری کد رایانه‌ای هستند که ارزشی پولی را در خود نگهداری می‌کنند. این کدها توسط رایانه‌هایی با قدرت بالا و البته صرف مقدار زیادی انرژی تولید می‌شوند.

ارز رمزنگاری شده را ارز دیجیتال نیز می‌نامند. ارز رمزنگاری شده و ارز دیجیتال هر دو نوعی پول عمومی هستند که از طریق فرآیند بسیار پیچیده رایانشی تولید شده و میلیون‌ها کاربر رایانه‌ای که در اصلاح «استخراج‌کننده» یا «ماینر» نامیده می‌شوند بر درستی آن نظارت می‌کنند. به همین دلیل امکان جعل این پول تقریبا وجود ندارد.

سازنده بیت کوین چه کسی است ؟


اولین بار این پول در سال 2009 مشاهده شد که توسط شخصی ناشناس به نام ” ساتوشی ناکاموتو ” در لیستی از ایمیل های رمز نگاری شده منتشر شد .

حال که چند سال از وجود این پول و محبوبیت و ارزش بالا آن میگذرد همچنان هویت این فرد نامعلوم هست .

چقدر بیت کوین در جهان وجود دارد ؟

استخراج کنندگان بیت کوین با انجام پردازش های امن برای تراکنش های بیت کوین به عنوان پاداش مقداری بیت کوین تازه تولید شده دریافت میکنند .

در حال حاظر 12 میلیون بیت کوین در جهان وجود دارد .

هر 10 دقیقه یک بار 25 بیت کوین تولید میشود که این نرخ هر 4 سال نصف میشود .

قرار بر این شکل است که تا سال 2140 میلادی تعداد بیت کوین ها به 21 میلیون برسد و از همانجا تولید بیت کوین متوقف شود و تعداد آن در جهان ثابت بماند .

آموزش افزایش درآمد از بیت کوین

گذاشتن ساعت کاری :

باید در هر صورتی که ممکنه یک ساعته کاری برای بدست آوردن بیت کوین خودتون اختصاص بدید و در همون زمان تمامی کارهای موجود رو انجام بدید . اگر در زمان های مختلفی از روز بخواید قسمت به قسمت کارهاتونو انجام بدید مطمعا باشید که نمیتونید به خوبی هر روزه منظم تمامی کارهای موجود در سایت هارو انجام بدید .

زیر مجموعه گیری :

زیر مجموعه گیری میتونه درآمد قابل قبولی رو براتون رقم بزنه اما در صورتی که درست باشه اما مهم تر از همه ایجاد فرهنگ انجام تمامی کارها در مجموعه اتون مهم هست .

منظور این هستش که شما اگر در روز تمامی کارهاتونو انجام ندید و توقع داشته باشید هیچ کاری انجام ندید و زیر مجموعه هاتون کارهاشونو انجام بدن تا شما پول بدست بیارید طرز فکر اشتباهی هستش.

شما باید روزانه از انجام کارهاتون عکس بگیرید و در جایی که مجموعه شما حضور دارد ( برای مثال در تلگرام زیر مجموعه گیری میکنید و یک گروه دارید باید عکس انجام کارهاتونو در این گروه قرار بدید تا مجموعه شما ببینند که شما در روز کارهاتونو تو سایت های مختلف انجام میدید . )

اصلا اگر همه توقع داشته باشن خودشون کاری انجام ندن و مجموعه هاشون انجام بدن که کسی پولی در نمیاره همه به امیده مجموعه هاشون و افراد مجموعه هاشون به امید مجموعه خودشون تا کار انجام بدن و به این شکل هیچ کسی کاری انجام نمیده .

پس حتما این فرهنگ که همه ی افراد کارهای روزانشونو انجام بدن و بعد به مجموعه گیری بپردازند رو در مجموعه خودتون جا بندازید .

آیا بیت کوین قانونی است ؟


پول مجازی بیت کوین تقریبا در 90% کشور های دنیا آزاد است و مشکلی در استفاده از آن نیست ( کشور ایران ام جزو این 90% کشور می باشد . )

استخراج ابری بیت کوین چیست ؟

استخراج ابری چیست؟ نوعی کم هزینه تر از راه های دیگر استخراج میباشد که در این آموزش بیشتر درباره آن خواهید فهمید .

استخراج بیت کوین چیست ؟

در اصل نوع ابری همان استخراج با سخت افزار میباشد با این تفاوت که شرکت هایی هستند و می آیند میزان هش استخراجی را اجاره میدهند و شما با پرداختن مبلغی کوچکی از بیت کوین خود میتوانید مقداری هش که قدرت استخراج میباشد اجاره کنید و با کامپیوتر و یا موبایل هوشمند خود شروع با استخراج با هش اجاره شده خود کنید .

به زبان ساده تر بخواهم بگویم شما از راه دور میتوانید دستگاهی برای استخراج داشته باشید و از قدرت هش آن برای استخراج بیت کوین استفاده کنید .

مزایای استخراج ابری بیت کوین :
بدون نیاز به نگهداری و تنظیم قطعات سخت افزاری ( بدون دانش فنی )
هزینه برق بسیار پایین تر ( دستگاه های استخراج میزان مصرف برق بالایی دارند . )
نیاز به هزینه های سنگین برای خرید دستگاه استخراج نمیباشد .

سایت های اجاره دهنده نرخ هش نرم افزاری مخصوص کامپیوتر و موبایل هوشمند دارند از طریق آنها میتوانید درآمد از استخراج ابری کسب کنید .

شما پس از اجاره میزان هش مورد نظر خود نیاز به یک کامپیوتر یا موبایل هوشمند دارید که با آنها میزان هش خریداری شده را به کار بگیرید و بیت کوین استخراج کنید . ( نقش کامپیوتر یا موبایل مدیریت کننده میزان هش خریداری شده به واسطه پردازنده آنها برای استخراج بیت کوین میباشد . )

از کجا بیت کوین رایگان دریافت کنیم ؟

مدل کسب و کار مرورگر‌ی CryptoTab به شدت مبتنی بر کاربران و معرفی این مرورگر به دیگران است تا بتواند سوددهی کافی داشته باشد.

این یک حقیقت تلخ است که دیگر هیچ ترفند جادویی یا برنامه‌نویسی هوشمندی باعث نخواهد شد که رایانه‌ی شخصی کاربران قادر به استخراج حجم زیادی رمزارز به صورت روزانه و با سود‌دهی بالا شود. نه مرورگر‌ی CryptoTab و نه هیچ طرح هرمی باعث تغییر این موضوع نخواهند شد. با این حال توانایی ماین رمزارز یک گذینه‌ی خود محسوب می‌شود و از طرفی با فرایند referrals و زیرمجموعه‌گیری نیز بدون داشتن حتی ذره‌ای سرمایه‌گذاری باعث افزایش آن خواهد شد.

تیم توسعه دهنده‌ی این مرورگر یک استخر ماینینگ راه‌اندازی کرده‌اند. آن‌ها ادعا می‌کنند که هرچه تعداد کاربران مرورگر‌ی CryptoTab افزایش یابد، فرایند ماینینگ این استخر به شکل فراینده‌ای بهبود می‌یابد و می‌توانند به کاربران بابت زیرمجموعه‌ی آن‌ها سود پرداخت کنند.

علاوه بر این مورد، تمامی کاربران درصد کمی از بیت‌کوین و در آمد زیرمجموعه‌های خود را نیز دریافت خواهند کرد.

شبکه‌ی ارجاع یا همان زیرمجموعه‌گیری این مرورگر تا ۱۰ سطح عمق دارد و شما می‌توانید با استفاده از ماشین حساب میزان درآمد این پلت‌فرم، سود خود را محاسبه کنید.

مرورگر‌ی CryptoTab تمامی بیت‌کوین‌های بدست آمده را به عنوان درآمد ماینر‌ها پرداخت می‌کند و به عنوان یک مدرک برای اثبات این کار تمامی داده‌های مربوط به تراکنش‌های بلاک‌چین بیت‌کوین را در اختیار عموم قرار داده است؛ بنابر این شما می‌توانید همیشه با مراجعه به آن به صورت لحظه‌ای میزان پیشرفت و مراحل مختلف تراکنش خود را مشاهده فرمایید.

مرورگر‌ی CryptoTab با اطلاعات و داده‌های شخصی کاربر که روی رایانه ذخیره شده‌اند نیز کاری ندارد. این نرم‌افزار توسط وب‌سایت‌های مختلفی مورد بررسی قرار گرفته و عموم آن‌ها اعلام کرده‌اند که بدون هیچ‌گونه دردسری، مقدار ناچیز بیت‌کوین بدست آمده را به کیف‌پول‌های رمزارزی خود انتقال داده‌اند.

در نتیجه می‌توان گفت که بهترین راه کسب درآمد از مرورگر‌ی CryptoTab زیرمجموعه‌گیری است و در صورتی که یک فرد اجتماعی نیستید، درآمد حاصل از این مرورگر برای شما بسیار ناچیز خواهد بود.

مزایای استفاده از CRYPTOTAB:

نصب و راه‌اندازی ساده
کاملا رایگان
انجام فرایند ماینینگ بر روی هر رایانه‌ای

برای شروع چه کاری باید انجام دهیم

در سایت btc.com ثبت نام کنید و برای خود یک کیف پول مجازی بیت کوین ایجاد کنید.

بر روی دکمه ی دانلود در زیر کلیک کنید و مرورگر کریپتو تب رو دانلود کنید 

با صرف زمان و زیر مجموعه گیری اقدام به درآمد زایی از بیت کوین نمایید.

بعد از رسیدن به حد نصاب با دادن شماره حساب مجازی خود به کریپتو تب اقدام به انتقال آنی درآمد خود کنید و در سایت های خرید و فروش بیت کوین اقدام به تبدیل واحد پولی آن به ریال یا ارز های رایج مثل دلار و یورو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید